Wednesday, 19 December 2012

Dec. 19. Szerda, bosszú :)

Az úgy volt, hogy mikor vasárnap este megírtam a hétre az edzéstervemet, akkor mára szabadnapot írtam magamnak. De....tegnap az Aldiban vettem cserélhető betétes melegszenya sütőt. Van hozzá grillező lap, gofri sütő és szendvics sütő lap is. És mivel utolsó darab,így 15 font helyett 10-ért az enyém lehetett :) Davidnek estére csináltam gombalevest meg melegszendvicset és én is csipegettem belőle, meg bort is ittam hozzá és ez bosszút kívánt. Én ilyen kis bosszúálló típus vagyok. Ha Davidre haragszom (ritkán), akkor Enrique Iglesiast nézek-hallgatok, mert tudom, hogy nem tetszik neki, hogy nekem tetszik :)
Na de a lényeg, hogy volt 45 percem zuhival együtt,így gyorsba kellett nyomulni:)

30/10 6 kör

  • helyben futás magastérdemeléssel
  • guggolásból felugrás
  • néptáncos - P. Enikő után szabadon :)
  • rákállásban felrúgás váltott lábbal - párossal nem is lehet...:)
  • plank tart
Jó volt, 32 perc bemelegítéssel nyújtással és még a fürdéssel se kellett nagyon rohanni. Na de mostmár igen :)

No comments:

Post a Comment