Monday, 3 December 2012

Dec. 2. Kezek nélkül + diéta 8. nap

Szombat este elmentünk megnézni a helyi diszkót. A hely igényes, szép, tiszta, csak ugye az emberek. Szerintem senki nem volt több, mint 20. Aki igen, az meg olyan is volt, minket kivéve ugyibár:) Úgy gondoltam, hogy nem ittam túl sokat, de reggel piszok rossz gyomorral ébredtem, másnaposan, szóval lehet, hogy mégis. Még e nap délután történt, vagyis estefele, edzés után, fürdés közben valami lett a jobb könyökömmel. Tudjátok, mikor megütitek azt a pontot és lezsibbad az egész karotok. Ilyen érzés, csak nem percekig tart, hanem már két napja. Pihentetni fogom, mert még könyökölni is fáj, én pedig fekvőzni akarok :) De hiába voltam másnapos és félkarú, edzeni akartam még munka előtt és ez lett belőle:
Hands free workout - jó volt, bár nehezebbre számítottam. Azért a második kör közepétől már nyögtem.
A kaja minőségre jó volt, mennyiségre kicsit elcsúsztam.
Dolgozni is voltam, könnyű részt kaptam, a vasárnap amúgy sem busy. Azon már túl tettem magam, hogy mit esznek az emberek, de hogy mennyit??? Pedig én sem vagyok kisétvágyú, sőt, de azért na. Most újabb 3 szabadnap. Nem lesz ez így jó. Full time-ra vettek fel, nekem pedig kell az az óraszám. Vagy ha nem, akkor a pénz....tuti nem innem megyek nyugdíjba :)

2 comments:

  1. Minél fittebb vagy,annál könnyebb. Azért lehet neki nyomni és kidőlsz :) én utána még tekertem 30 percet...

    A mérleget te is kidobhatod...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem mondom, hogy könnyű volt, de egy kör még ment volna :) NEm dobtam ki, csak egy kicsit megrugdostam meg kiabáltam vele :) De ahogy írtam, a csípőbőségem mindent elárul, ott nyomon tudom követni a változást.

      Delete