Friday, 21 December 2012

Dec 21. nyújtós jóga és mi már sose halunk meg??? :)

Egy újabb világvégét éltünk túl kedves barátaim, pedig rákészültem, ettem mogyorós keserűcsokit, mert nehogy már úgy legyen vége mindennek, hogy nem éreztem utoljára a számban az ízét :D

Tudjátok, hogy van ez a fitbit lépésszámlálóm, ami számolja, hogy mennyi lépést teszek, hány emeletet mászok meg és mennyi kalóriát égetek el. Ma reggel kaptam e-mailben a heti összegzést és az alapján kiszámoltam, hogy átlagot vonva napi 2000 kalóriát égetek el,de ebben ugye nincs benne az, amikor fekvőzök, húzódzkodok, tolódzkodok,guggolok stb, így szerintem simán van napi 2200 is. Írtam ugye, hogy eszek azért rendesen, na de azért nem ennyit. Szerintem 1800-nál nincs több, amit megeszek, ráadásul mostanában sok a leves, azzal telítődök. Így már nem csodálom, hogy lement 1kg és tegnapra kipurcantam.

Reggelre jobban lettem, de ugráláshoz és erősködéshez azért még gyenge, így nyújtottam és jógáztam. Eltelt vele 33 perc, de jól esett nagyon és még ez is kimerített..

Na megyek, mert a világ még egyben, az emberek éhesek, nekem meg etetni kell őket.....Milyen szülő az olyan, aki a kicsi gyermekét, a mekibe hozza kajálni és tömi a chicken nuggetsel????? Meg a 16 éves lánykák, akiknek akkor hasuk van, mint egy 8 hónapos terhesnek? És ott esznek szinte minden nap. Ha mást nem, akkor milk shake....Tiszta Amerika.........

No comments:

Post a Comment