Saturday, 22 December 2012

Dec. 22. Szombat, cardio-intervall

Letudtam a karácsonyi bevásárlást. Vettem túrót meg tojást, baj már nem lehet :) Egyébként csak egy szokásos heti "nagybevásárlást" csináltam, mert karácsonykor úgysem itthon leszek, hanem Davidnél, mivel!!!! és most dobpörgés miegymás: holnap találkozom a gyerekekkel:):):) Az exfeleség meggondolta magát, már nem akar velem találkozni, mielőtt találkozhatok a lurkókkal. Ez egy óriási fejlemény, nagyon izgulok, mert azért csak 3!!! gyerek szimpátiáját kell elnyernem. Tettem is érte erőfeszítéseket, sütöttem 3 féle kekszet :D Egy csokisat, egy vaníliásat meg egy szilvalekvárosat. Tk. lisztből persze meg steviával és nem túl édesre. Szerintem fincsi lett, remélem nekik is ízleni fog. Karácsonyi ajándékot is kapnak, de azt majd Dave veszi meg, mert nekem lövésem sincs, hogy mégis mit. Mondtam neki, hogy jó legyen, meg olcsó :)
Egyébként egész nap jöttem-mentem. Először Aldi, utána háztartási bolt, majd bejártam az egész várost, mert Davenek még venni akartam egy sálat. Egy sima, szürke, egyszerű kötöttet. Mindenhol csak ilyen tarka-barkák voltak, meg csicsásak vagy buzisak. De nagy nehezen lett egy olyan, amilyet elképzeltem, és még túl drága sem volt. Annyira. De ahhoz képest, hogy csak egy sál, igenis drága volt. De hát egyszer van csak karácsony, nem? Vettem neki még egy órát, mert ami most van neki, az rohadt hangos. Ez meg digitális, meg szerintem jobban is illik hozzá. Meg egy Liverpool-os bögrét meg egy doboz keserűcsokis bonbont. Aztán mostmár csak abban bízok, hogy örülni is fog neki, meg használni is fogja:) Utána itthon takarítás, mosás, porszívózás, felmosás, sütés, főzés majd megint porszívózás és felmosás:) Ja, és megbeszéltük a drágámmal, hogy nem kerítünk túl nagy feneket a karácsonyi vacsorának. Reggel jönnek gyerekek, lesz valami keksz. Utána meg sütünk valami husit jó sok zöldséggel, lesz bor meg sör, és egyféle süti, aztán punktum. Nekem amúgy is meló 26-án déltől. Ebből a szempontból jó, hogy nincs család, nem kell 20 helyen kajálni. De amúgy rohadt szar ám, higyjetek nekem. Még jó hogy van nekem Dave. Tavaly még ő sem volt, aztán jól be is rúgtam 2 feles hazai pálinkától, mert olyan depressziós voltam, hogy majdnem tonhalsalátába fojtottam a bánatom, mert akkor ugye még keményen diétáztam.
Nap végére elfáradtam rendesen, de azért edzettem, mert az kell:)
Megcsináltam a bosszú edzést, csak most annyit variáltam rajta, hogy minden kör végén ugrálóköteleztem 50-et. Így sem lett több 40 percnél, de remegtem a végére rendesen, mint a tápióka puding :)

No comments:

Post a Comment