Sunday, 30 December 2012

Dec. 29. Szombat és dec. 30. vasárnap

Tegnapra csak egy kis gyorsgyaloglás jutott kényszermegoldásnként, kb. 3,5km. A semmitől több.

Ma volt:

I. 30/10 18 kör

  • ugrálókötél
II. 30/10 3 kör
  • jumping jack
  • burpee
  • prisoner get up
  • mountin climber
  • v-ups
  • ugrálós kitörés
Fáradt vagyok, mert készültem holnap estére. Tök hülye műszakban dolgozunk mindketten, de Dave még hülyébben, mint én, így magamra vállaltam a szilveszteri menü elkészítését. Magunknak csináltam töltött fasírtot meg majonézes (lighter than light:)) krumplisalátát. A gyerekeknek csináltam kekszet (tk. lisztes, gyümölcscukros), meg elviszem a melegszenya sütőmet, meg sütök egy diós tortát, amit a csajokkal kidekorálunk. Mert 5!!!! gyerekre vigyázunk holnap este. Az ő háromjára, meg a két uncsitesójukra. Végül is ilyen szilveszterem sem volt még. A fasírt, saláta, keksz kész, holnap reggel meg megcsinálom a tortát. És még ma melóztam is. Kivagyok. Megyek alszok.

No comments:

Post a Comment