Tuesday, 4 December 2012

Dec. 4. még mindig hands-free :)

Az edzés mára már letudva, mert reggel hívás, hogy nem vállalnék-e be egy extra műszakot. És hát persze, hogy igent mondtam, de még így se lesz meg a heti 40 órám :/
A karom még mnindig fájdogál, ezért mára ez volt:
http://www.bodyrock.tv/2011/09/16/hands-free-workout/
Előtte 100 ugrálókötél: 50 magastérd, 50 párosláb.
Tegnap vettem bulgurt és ma megcsináltam ebédre tojásos-bulgurnak. Jó kiadós, ízre olyan, mint a tojásos-rizs, de ha több vízzel csináltam volna a bulgurt, akkor lehet, hogy a tojásos nokedlire hasonlítana. Majd úgy is kipróbálom egyszer :)
Rám lett parancsolva, hogy ne fogyjak :) Persze nem szigorúan, de megint felhozta a steak-es hasonlatot: egy jó női test olyan, mint egy jó steak. Szín hús, icipici zsírral körülvéve, ami megadja a szaftját :) Azért én akarok még egy picit. Kilóban nem tudom mennyit, nem is érdekel, majd a tükörben látom, hogy mikor elég. Egyébként már látom, hogy fogytam, még ha a mérleg nem is mutatja (buzi mérleg!:)). A hasam laposabb. Meg feszesedek. Amit imádok :)
Megyek készülődök, aztán felhízlalok pár jóembert :D
Have a nice day everyone :) xxx

No comments:

Post a Comment