Thursday, 6 December 2012

Dec. 5. és dec. 6. gyenge, merev és gyáva

Tegnap jóga napot tartottam, megcsináltam újból a félórás karos-nyakast, amit a múltkor, majd pózokat gyakoroltam és rá kellett jönnöm, hogy sokkal gyengébb vagyok, mint gondoltam. Olyan pózoknál akadtam meg, mint a háromszög póz meg hal póz. Mert az alakzatot még fel is veszem, de kitartani már nem bírom. A fejenállásról meg ne is beszéljünk....ahhoz meg túl gyáva vagyok......Meg egy kényes picsa is, mert hidegbe nem futok. De félek, hogy újra lebetegszem és kórházba kerülök, az meg nem hiányzik. Elég volt abból egyszer az életben. Azért elég jól kimerültem a végére, de nem éreztem magam feltöltve, sőt....eléggé lekettyentem. Na de ismétlés a tudás atyja, csinálni kell és kész. Nincs nyávogás basszus!!!

Mára volt:

I. 50/10 - 12 percen keresztül

  • ugrálókötél - freestyle :) - páros láb, magastérd meg csak simán, de beleadva apait-anyait
II. 30/10 - 5 kör
  • jumping jack
  • "tenyeres" plank- alkar plank
  • mountin climber
  • plank tart
  • burpee
  • prisoner get up felugrással
Ebbe is beleadva mindent, hogy kilépjek a komfort zónámból és szenvedjek, erősödjek!!!!! Asszem sikerült.  :)

Holnap megpróbálkozok egy kis felsőtest erősítéssel, hátha már menni fog. Ma már szinte nem is fáj, nem is zsibbad. Hiányoznak a fekvőim :) 

A diétámat tartom, bár tegnap megint a mennyiséggel csúsztam el....de majd ma kompenzálok. Nem tudok minden nap egyformán enni, úgy, hogy változatos is legyen, finom is meg olcsó,mert most ez is számít, nagyon....Mostantól pedig kihasználom azt, amit a cég ad: napi egy ingyen kaja, ami egy ital, egy főétel és egy desszert. Ez nálam lesz egy káva, grill csirke saláta és egy fruit bag. Mert miért ne? Spórolnom kell, mert míg nem lesz meg a rendes óraszámom, addig fizum se sok lesz.....A csirke meg igazi csirkéből van, láttam:), a gyümi meg gyümi :) Egy étkezés így ingyen lesz. Muszáj....
Most megyek készülődni, délutános leszek. 10-kor végzek, de holnap délben már újra munkában leszek....cool...:)


No comments:

Post a Comment