Monday, 3 December 2012

Ellazulva,mégis feltöltődve,újra erősnek érezve magam

Angéla reggeli posztjának bevezetője teljesen a mai hangulatomat tükrözte. Még jó ,hogy egyedül voltam, különben lehet tetlegességig fajultak volna a dolgok. De tényleg, tipikusan, mikor a szar is ízetlen. Erre rátetézett, hogy reggel volt egy telefon hívásom valakitől, akitől nem kellett volna. Nem rossz hír, semmi ilyesmi, de jobb lett volna, ha nem hív. Futást terveztem mára, de délutánra meggondoltam magam és inkább a jóga fele vettem az irányt, mert úgy gondoltam, hogy az talán a kezemre is gyógyír lehet. Találtam egy nagyon jó oldalt:
http://www.doyogawithme.com/
ahol kinéztem két jó videót. Az első:
http://www.doyogawithme.com/content/yoga-carpal-tunnel-syndrome-and-all-shoulder-and-neck-problems-caused-chronic-computer-use
Nagyon jól átnyújtotta a nyakam, vállam, karom és mikor jobb oldalra csináltuk a gyakorlatokat, tökéletesen éreztem, hogy van a probléma a karomban. Ajánlom mindenkinek, aki napi sok órát tölt számgép előtt vagy pedig monoton mozdulatokat végez a kezével.
A másik videó:
http://www.doyogawithme.com/content/beginners-yoga-leg-strength
Ez inkább lábra és törzsre, de tetszett, jó volt csinálni és valószínű, hogy ismételni fogom.
A végén megcsináltam a galamb pózokat, majd fejlesztettem a hajlékonyságomat. Közel egy óra mozgás, úgy, hogy semmihez nem volt kedvem ma. És most teljesen felszabadultnak érzem magam :)
Megfertőzött engem is Angéla :) Köszi :)

No comments:

Post a Comment