Sunday, 16 December 2012

Fruity muffin

Ez pediglen az édes :)


  • 75gr olvasztott vaj
  • 1 felvert tojás
  • 1 bögre tej
  • 1 bögre vegyes gyümi - nekem volt fagyasztott áfonya,málna.szeder,ribizli
  • 2 bögre tk. liszt
  • 4 kk. sütőpor
  • 1 picike csipet só
  • 1/2 bögre cukor - nálam nem egészen 1/4 bögre gyümölcscukor
  • 1 kk. fahéj
A vajat összekutyuljuk a tojással és a tejjel. Utána mehet a gyümi majd a száraz hozzávalók. Ne kutymásszuk túl:) 220 fokon előmelegített sütőben 15-20 percig kell sütni.

Mivel ennek 90%-át David gyerekeinek csináltam,így kapszlikba raktam és szórtam rájuk ehető gyöngyöt :)
Azért a díszítést még gyakorolnom kell :)

Azért nem olyan csúnya. Meg persze finom :)
Még várom a gyerkőcök véleményét :)


Általában steviával szoktam sütni, nekem nincs mellékíze, de most a gyerekek miatt nem mertem. De még így is jól választottam a fruktózzal.

No comments:

Post a Comment