Monday, 10 December 2012

Lemaradtam

Nem történt semmi különös, csak még gyakorolnom kell ezt a munkába járós időbeosztást:)
Szóval akkor volt:

Péntek: pihinap, mert reggel elcsesztem az időt, délre már mennem kellett dolgozni, de ugye előtte 15 perccell ott kell lennem meg 20 perc az út, készülődés, reggelizés stb. Este meg hazaértem, gyors fürdés, előtte odatettem a vacsit főni, mert jött Dave. Na ezért lett pihi :)

Szombat: 20 perces cardio-intervall. A gyakorlatokra már nemigazán emlékszem, de tuti 30/10-re volt az óra állítva, és volt benne burpee meg ugrálós kitörés :)

Vasárnap: megint csak pihi. 11-től meló, este meg mentünk "bulizni" Dave munkatársaival. Jól éreztük magunkat, ettünk, ittunk, főleg Dave :) Ettyemmeg a húsát :)

A múlt hétre tehát jutott 5 edzés, ebből 3 intervallozás, ami a megengedett mennyiség és 2 jógázós nap. Összeségében elégedett, kaja sem túl vészes kivéve a vasárnapot, de arra meg lelkiekben felkészültem,így nem vertem a seggem a földhöz, hogy jaj, de sokat ettem már megint :)

No comments:

Post a Comment