Friday, 28 December 2012

Menü

Csak hogy lássátok, mi mit ettünk karácsonykor. Nálunk inkább a sós ízek domináltak, egyféle süti volt, az is a gyerekek kedvéért :)

Szenteste:

Este 6-ig dolgoztam, Dave csinált lasagnát, marhahúsból.
Úgy kellett volna fotózni, hogy látszódjanak a rétegek, sebaj :)





 3-ig fent voltunk, ajándékot csomagoltunk, iszogattunk, beszélgettünk, mellé snack-nek multigrain crackers camambertel, trappistával, krémsajttal és bacon-nal.


Karácsonykor:

Reggeli-ebédre ettünk bundáskenyeret nagyon minimális olajban sütve. Ez volt olyan 11 óra körül. Napközben gyümölcs ment. Majd jött a vacsi, amit közösen készítettünk Davel. 

Előételnek volt saláta joghurtos öntettel, füstölt lazaccal és garnéla rákkal.


Főételnek sütőben sült malachús pároltzöldségekkel (brokkoli, sárgarépa, krumpli, petrezselyem)

Nyugi, ennek csak fele ment le :)

Desszertnek pedig elkészitettem ezt: diós-toffifees-banánkenyér. Fehérlisztből, cukorral, semmi diétás herce-hurca, sőt, még ki is díszítettem és keserűcsokit olvasztottam a tetejére :)

Csuda giccses, de nagyon finom. Ki akarom próbálni a diétás változatát is.

Ebből olyan 8 körül ettünk egy szeletet.

Boxing day

Reggelire rántotta 2 tojásból, füstölt lazaccal, tk. kenyérrel. Utána nekem meló, ahova vittem magammal túrót meg almát. Jól esett egy kis diétás kaja :) Vacsira maradék lasagne salátával és  pár szem "szaloncukor".

Szerintem nem vészes. És így, hogy nem volt kaja egy egész hadseregre, elkerültük a túlzabálást :)








No comments:

Post a Comment