Thursday, 27 December 2012

Most már értem

azokat, akik arra hivatkoznak, hogy gyerekek+munka mellett nem lehet edzeni :) Persze lehet, de nem egyszerű. Ki is maradt nálam 4 nap, de hogy őszinte legyek nem bánom, bár tegnap este már nagyon ficánkoltam, de az időbeosztást még gyakorolnom kell.
Ebből gondolom kitaláltátok, hogy a gyerekekkel való találkozás sikeresen megtörtént vasárnap. Aranyos, okos, illedelmes kölykök, és mivel az apjuk szeret, így ők is szeretnek :)
Az edzés azért maradozott el, mert vasárnap reggel ugye velük, utána ebéd, majd én onnan egyből meló este 10-ig, ahol lejártam a lában. Kedden is meló. Dugig voltunk. Kinek jut eszébe szenteste a mekibe vacsorázni??? Karácsonykor otthon, gyerekek, béke, kaja, pia. Nem vittük túlzásba. Ettünk, de nem, mint a vaddisznó. Normális mennyiséget, "normális" kaját. Tegnap megint csak melóztam, ahol sikerült 6  óra alatt 8km legyalogolnom....megint tömve az étterem. Senki nem volt meglepődve, csak én. Hát nincs maradék??? Eszembe nem jutna karácsony másnapján kajáldába enni. Semmilyenbe.

Ma már újra itthon, így edzhettem is, ami lett 20 perc ugrókötelezés 50/10-es elosztásban, majd fekvőztem és tolódzkodtam. Azért ez kellett már, holnap pedig folyt.köv. :)

És két kép ma reggelről, hogy lássátok, nem hazudok és nem kezdtem elfolyni :)

Gyönyörködjetek habtestemben :):):):)


3 comments: