Tuesday, 18 December 2012

Muffin formában sült túrós tejbe bulgur

Na ez a cím kérem szépen :)
Ezt még tegnap este félálomban kigondoltam. Ebből is látható, hogy milyen bélpoklos vagyok :)

50 gr. bulgurt feltettem főni kb. 2dl szójatejben pár pötty édesítővel, de sima tej is megteszi, nekem most ehhez volt kedvem. Mikor jó szottyos lett, hozzákevertem kb. 150 gr. túrót és egy felvert tojásfehérjét. Szilikonos muffinformába kanalaztam és 200 fokon előmelegített sütőben kb. 10 percig sütöttem.6 db lett. Low fat natúrjoghurthoz raktam fahéjat, és mikor a "muffin" kész lett, azzal leöntöttem és ettem :)

David-nek kiporciózott adag:)

Eldobozolva. A kicsiben az öntet.

Ez meg az én adagom. Csak azért nem raktam nagyobb tányérra, mert nincs:)

Szóval aki szereti a tejberizst meg a túrót meg a kettőt együtt, annak szívből ajánlom. Cukormentes, alacsony GI-s, finomság.



No comments:

Post a Comment