Friday, 7 December 2012

Nem tudom, hogy vicces vagy szomorú

Tegnap kajaszünetben tömöm a fejem a grill csirke salátával (nem rossz, csak ízetlen), mellé ropi kenyér majd desszertnek a túrókrémem, mikor a munkatársam (aki egyébként nagyon rendes csaj és sokat segít) megszólal, hogy hát ilyenkor decemberben ő nem kezd el diétázni, mert minek,úgyis karácsony meg sok kaja és hogy én is minek eszem ezt, az ünnepek után ráérnék diétázni. És akkor próbáltam neki elmagyarázni, hogy ez életmód basszus, és azért eszek "így", mert ez nekem jó és legalább így karácsonykor bűntudat (hehe, úgyis lesz:)) nélkül tolhatok be a számba 2 szelet sütit. De rájöttem, hogy felesleges magyarázkodnom, mert nála nincs bűntudat. Davidel megtárgyaltuk az esetet, és arra jutottunk, hogy az ilyen emberek jobban szeretnek enni, mintsem hogy szeressék a testüket. A másik még ami kiakaszt, hogy minek eszek egészségesen, hiszen vékony vagyok. És akkor itt megint mesélhetem, hogy azért vagyok vékony, mert így eszek. Na de sebaj :) Egyébként tényleg aranyos csaj, lengyel, így jobban megértjük egymást, neki sincs barátja, nekem se, majd így leszünk egymáséi és majd együtt járunk usziba, meg szaunába :)
Közben azon mosolygok itt magamban, hogy majd megreformálom a brit mekis dolgozókat és műszak előtt mindenki lenyom egy 12 perces intervall edzést és kajára salátát fognak enni én meg kitüntetést kapot :D:D:D

4 comments:

  1. Hajrá Andi, mindent bele! Előre a kitöntetésért!!! :D

    ReplyDelete
  2. Jaj nekem is ez a problémám. De én is mind karácsony előtt és után is diétázni fogok, karácsonykor megengedek pár sütit és kész.
    Rossz az mikor az ember felett átveszi az uralmat a kaja :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ha előtte diétásan eszel, akkor a karácsonyi "kilengésnek" nem lesznek túl komoly következményei:) Mértékletességet kell tartani. Ezek az emberek nem tudják, mi az. Majd egyszer bővebben kifejtem ,hogy itt a briteknél milyen az átlagos napi menü, és hogy hétvégén mivel jutalmazzák magukat.....és ami a legszörnyűbb: a gyerekek, a feltörekvő nemzedék....

      Delete