Saturday, 26 January 2013

Az elmúlt hét

Jó régen nem írtam már, de volt indokom, ha hiszitek, ha nem :)
Kezdődött még múlt hét vasárnap. Szombaton éjszakás voltam, viszont vasárnap meg mentem este 6tól 11ig melózni, aminek az  lett következménye, hogy vasárnap este nem tudtam aludni hajnal 3ig. Még szerencse, hogy hétfőn szabadnapos voltam, nem is keltem fel délig, ami nem bizonyult jó ötletnek, mert este megint nem tudtam aludni and so on..... Közben a szerelmi életemben is problémák adódtak, szakítás közeli állapotba kerültünk, de megbeszéltük, hogy szeretjük annyira egymást, hogy túl tudjunk lépni a problémákon. Pénteken volt következőleg pihinapom, amit nagyrészt pihenéssel töltöttem. Na jó, kimostam egy adag ruhát, meg csináltunk répatortát meg hógolyóztunk, de azért ezek nem igazán megerőltető dolgok. Edzésügyileg volt:

Hétfő: pilates

Kedd: jóga

Szerda: gyaloglás, kb. 4km

Csütörtök: pihi

Péntek: pihi

Mellé sok-sok kaja, nem a jó fajtából, de megmondom őszintén, hogy rohadtul nem érdekelt. Egy hét alatt nem tudok akkora kárt okozni, amit ne tudnék egy újabb hét alatt helyrehozni. Ezt azért már kitapasztaltam.
A munkahelyen előléptettek, jipijájé. Olyan melóm lesz, amit szeretek csinálni, kicsikével több fizu, de sokkal szebb egyenruha, amihez ha akarom, akkor szoknyát is kapok. És miért ne akarnám. Jó lábaim vannak,had lássa mindenki. :)

Nagyvonalakban ennyi. Most megyek, rendbe teszem a lakást, aztán edzek valami jófélét még meló előtt :)

No comments:

Post a Comment