Saturday, 19 January 2013

Az elmúlt napok

Pfffff...., leírtam ide, hogy mi bántja a lelkem, de aztán kitöröltem, mert ez egy diéta-edzés blog lenne. Lényeg a lényeg, hogy csütörtökön nem jól indult a napom,eléggé kikészültem lelkileg, amit bánatzabálással próbáltam helyretenni, de nem sikerült, mert attól meg lelkiismeret furdalásom lett és hasfájásom. Még jó hogy van nekem egy tündéri szerelmem, aki visszahozta az életkedvem. Estére jobban is lettem,de akkor meg már edzéshez nem volt kedvem....

Pénteken megcsináltam P. Enikő zsírégető intervall edzését,ami nem csak a testemnek,de a lelkemnek is jót tett.

Mára me volt a láb és has egy kis ugrálókötéllel kiegészítve.

I. ugrálókötél
  • 5x100
II. legs 2kör
  • fél egylábas guggolás 10-10
  • toyotas 20
  • oldalra kitörés 10-10
  • kitörés hátra 10-10
  • egylábas felhúzás 10-10
  • guggolás 20
III. has 2 kör
  • hasprés 20
  • russian twist 20
  • v-ups 20
A guggoláshoz, kitöréshez, felhúzáshoz 10kg-t használtam, hasazásnál 3kg kézben, lábon 1-1kg.
Most meg megyek éjszakára dolgozni. Jó lesz. De az meg még jobb lesz, hogy hazajövök reggel 5kor, vagyis fél hat, estre hatra meg megint megyek dolgozni.............


No comments:

Post a Comment