Wednesday, 16 January 2013

intervall és pull

A tegnapi edzés elmaradt egészségügyi problámák miatt. Megjött és most a megszokottnál sokkal jobban görcsöltem, a gyógyszer is alig tudta kioldani. De azért jártamban keltemben felhúztam magam párszor és felnyomtam magam 2x-is fejenállásba. Tudom, ezt ilyenkor nem szabadna, de nem hiszem hogy az a kétszer 30 mp bármiféle gondot okozott volna.
Mára valami jó kis ugrálós edzést akartam, de olyat, amikor valaki megmondja mit csináljak :)
Szeretem Péntek Enikő edzéseit. Vele kezdtem még tavaly ilyentájban az intervallozást, és néha még mindig előveszem egy-egy edzését. Ma is ráesett a választásom és nem bántam meg :)

I. zsíregető intervallum edzés

  • 20/10,6 gyakorlat, 8 kör 24 perc
II. pull - 2 kör
  • húzódzkodás 3-3
  • let me ups 10-10
  • let me ins 10-10
  • tolódzkodás 6-6
III. has - 2 kör (kézben 5kg, lábon 2x1kg)
  • hasprés 20-20
  • russian twist 20-20
  • pároslábemelés 20-20
Az egész kicsivel több, mint 45 perc. Jól leizzadtam. A tolódzkodás egyre jobban megy. Szerintem a húzódzkodás is menne jobban, ha magasabban lenne, de sajna nem tudom magasabbra szerelni. Bár Davidnek is van egy, lehet majd nála (is) gyakorlom :) 

A diétámat - ami igazából nem is diéta, csak mértékletes táplálkozás - tartom és már most érzem a jótékony hatását - laposabb has - és persze hátrányát is: kisebb cickó....na de valamit valamiért. Ki kell tapasztalnom, hogy mi az az állapot, amikor már nincs has, de még nem vagyok teljesen lapos. Ha van egyáltalán ilyen átmenet. Nehéz ügy, de muszáj lesz valamilyen kompromisszumot hoznom. Feszes has, no mell, vagy picit husi hasi és kerekebb mell. Miért nem lehet a kettőt együtt??????? 
Na jó, rinya befejezve. Csinálok valami gyors ebédet, aztán pici relax még meló előtt. 

No comments:

Post a Comment