Saturday, 12 January 2013

Jan. 12. Szombat, Legs + Core

Szabadnapos vagyok ma. Egy kiadós alvás után a napot lustálkodással, szépítkezéssel (ez még nincs befejezve:)), kevés takarítással, olvasással és tanulással töltöttem. Tanulni a munkahelyre kell, hogy kapjak csillagot a névkitűzőmre. A francot nem érdekli, de állítólag több fizum lesz így. Ja, meg reggel lecentiztem magam, hogy tudjam hányadán állok. Háááát, nem jó hír...csípő és has is +2 centi. De tudom mitől van. Éjszakai nasizás David úrfival. Mondhatnám ,hogy ő a bűnös, mert ő varázsol elő mindig valamit a cupboardből, de ugyanúgy az én hibám is, mert igazán mondhatnék nemet, nem? Most ennek véget vetek, mert nem akarok párkapcsolati/komfort hízást. A súlyom egyébként 50,6kg. De ez nem számít. Az már viszont igen, hogy a tükörben, ruhákban is látom azokat a plusz centiket. De tudom jól, hogy ha visszaveszek a nassolásból, akkor újra keskeny csípőm és lapos hasam lesz. Na nem mintha, most olyan széles lenne a csípőm: 84cm. De 82-vel jobban tetszett :)
Edzettem is:

I. ugrálókötél

  • 5 x 100
II. legs 2 kör
  • fél - egylábas guggolás asztalba kapaszkodva 5
  • csillagugrás ugrás nélkül 12
  • oldalra kitörés 6
  • kitörés hátra 12
  • egylábas felhúzás 6
  • sétálós kitörés 12
III. core 2 kör
  • lábemelés a húzódzkodóban csimpaszkodva 6
  • iron crosses (kép lentebb) 12
  • v-ups 6
  • superman 12
  • v-ups 6
  • russian twist 12
Szeretem, de gyilkos edzés. Közben is. Meg nem holnap, hanem majd holnapután lesz tőle izomlázam. Mindig így van, nem tudom miért. Valaki tudja?

na ez az iron cross, csak mind2 láb megy oldalra felváltva. 

Most pedig megyek, befejezem a szépítkezést, aztán olyan gyönyörű leszek, hogy nicsak :D

No comments:

Post a Comment