Tuesday, 8 January 2013

Jan. 8. Kedd HIIT (végre!)+PUSH

Itthon vagyok péntek este óta először. De ma este meló után megint hozzá megyünk, már összepakoltam ami kell, meg a futórucimat, mert ott nem fúj a szél. Komolyan mondom. Pedig az ő városa is a tengerpart mellett van (10km-re tőlem, de az már Skócai:)), de valahogy mégis védettebb a viharos szelek ellen. Szóval a terv már holnapra meg van :)
Mára pedig elővettem Zuzana handsfree edzését és lenyomtam a könyvből a push edzés következő részét. De szeretem :)
Ma is meló, de csak 5 óra. Elég halott az étterem, alig vannak vendégek, senkinek nincs pénze, nekünk meg emiatt kevés az óraszámunk, így a pénz is kevesebb, ami elég sok gondot okoz nekem most jelenleg. De volt már ettől rosszabb is, túléljük. Kaja van, számlák kifizetve. Van még pár font a pénztárcámban, a többi meg nem számít.

4 comments:

  1. Lehangolt vagy mostanában egy kicsit, nem? Remélem, gyorsan helyrejön minden és így a kedved is :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, kicsit lehangol, hogy szinte mindig munkában vagyok, aztán mégsem jutok egyről a kettőre. Magánélet egyébként rendben, az mindig feldob, meg az edzések is, csak a kettőt nehéz összehangolni :)

      Delete
  2. Replies
    1. Igyekszem :) Hétfőn volt egy kis világvége hangulatom, de ma már jobb, és holnap még jobb lesz :)

      Delete