Wednesday, 9 January 2013

Jan. 9. Szerda, futás

December elsején futottam utoljára, éppen itt volt már az ideje. 29 perc alatt 4km. Elég gyatra, sőt az első 10 percben majd meghaltam, de a végére azért már jó volt :) Délután a gyerekeket kivittem a játszótérre, míg az apjuk csinálta a speckó fincsi levest vacsira. Rollereztem, ugróiskoláztam, hintáztam, libikókáztam. Utána még lesétáltunk az öbölhöz, nézegettük a hajókat, majd haza, mert kezdett sötétedni és hideg lenni. Csináltam rakott krumplit ebédre. Már olyan régóta vágytam rá, ezer éve nem ettem. Isteni finom lett, Dave is imádta. Futás után jól esett nagyon. Később még kidekoráltunk a csajszival egy almatortát. Abból csak egy icipici szeletet ettem.
 Jó kis nap :)

2 comments:

  1. hogy ne imádná a rakott krumplit :) ott nincsenek ilyen ízek... csak ha magyar barátnő elkészíti

    ReplyDelete
    Replies
    1. finom is volt, elhiheted :)

      Delete