Saturday, 26 January 2013

Végre edzettem....

bár minden összeesküdött ellenem, hogy ne így legyen. Először a notebookom krepált be, mikozben a tabata timert akartam beállítani és utána az istennek se akart újraindulni a gépem. Gondoltam okés, no para, akkor legyen valamilyen köredzés ugrálókötéllel kombinálva. Már megvolt a terv, bemelegítettem, mikoris ugrottam a kötéllel 36-ot majd letört a füle. Olyat káromkodtam, hogy még én is meglepődtem magamon :O Így kötél hiányában ez lett:

2kör


  • 100 helyben futás magastérdemeléssel
  • 10 prisoner get up
  • 100 helyben futás magastérdemeléssel
  • 10 fekvőtámasz
  • 100 helyben futás magastérdemeléssel
  • 10 ugrálós kitörés
  • 100 helyben futás magastérdemeléssel
  • 10 tricepsz nyújtás széken
Majd pici pihi, utána:
 varjútartás, 3x 5mp 1x10mp meg egy csomó 1 mp :)
fejenállás: ez már megy nagyon, kb. 2 perc  és fal már csak a biztonság kedvéért van ott. Just in case Robin, just in case :) - ez egy privát vicc a gyerekekkel, nehéz lenne elmagyarázni, a lényeg, hogy ezt Batman mondja Robinnak egy játékban :)

Amúgy olyanokat szoktunk mostanában csinálni, hogy David  mondta, hogy feküdjek a hátára, mert úgy akar fekvőtámaszozni. Nem sikerült neki :D:D:D Majd kipróbáltuk a jogakrobatikát, ez sem sikerült, de gazdagabb lettünk pár kék-zöld folttal :D el van a gyerek ha játszik, mi? :)

Vettem egy 1983-as kiadású jóga könyvet. Nagyon jó. Részletesen le vannak írva a gyakorlatok, rajzokkal, fényképekkel illusztrálva. Minden a légzésről,kajáról, meditációról. Már csak alkalmazni kellene. OM....:)

No comments:

Post a Comment