Saturday, 23 February 2013

Hajtás

volt, van, emiatt sikerült fogynom akaratom ellenére. Sokat dolgoztam, meg ugye a család, 7 napból 4-et nem itthon vagyok, kajálni csak gyorsan, állva, azt se sokat. Nem tetszettem úgy már magamnak, főleg az arcomon látszott leginkább. Hízókúrára fogtam magam :) Sose gondoltam volna, hogy egyszer nekem ilyet is kell :) Rozs kenyeres szendvics, tonhalas durumtészta és keserű csoki - ezekkel sikerült visszahíznom, így most újra "topon" vagyok :) Az edzéseim száma lecsökkent heti 3-ra, de igyekszem, hogy azok legalább intenzívek legyenek. Általában teljes testes HIIT edzéseket csinálok. Megjavult az elliptic trainerem is, szóval az is lesz mostmár, csak időt kell találnom rá. Nem egyszerű, nem egyszerű, de rajta vagyok az ügyön. Egyébként mikor nem edzek, akkor is csinálok valamit, ha más nem, akkor pár fekvőtámasz, fejenállás, varjútartás,híd, gyertyaállás. Aktív vagyok, nem lustultam el. Pl. a kicsit (4 éves) fél óra alatt öltöztetem fel, közben párszor le-fel rohangálunk az emeleten :D Igaz ma rekordot döntöttünk, nem volt 10 perc sem, de csak azért, mert álmos volt még a drágám, így szót fogadott :) Nem unatkozok, na :)

No comments:

Post a Comment