Sunday, 17 March 2013

2

Ennyi darab edzésre jutott időm és energiám a héten. A melóba elvállaltam minden lehetséges extra műszakot, így lett heti 1 szabadnapom, amikor az ügyes-bajos dolgaimat tudtam intézni. A többi napokat pedig 4-5 órás alvásokkal próbáltam túlélni. Sikerült. Mára túl vagyok egy 9 órás műszakon, ami reggel 5kor kezdődött, majd hazafele gyalogolva csapzott hajamon már csak a csámpásságom tett túl :) Még hátra holnap egy hajnali kelés, aztán szabadnap végre. A héten lesz kettő is, és koppantsatok az orromra, ha extra műszakot vállalnék. Heti 2 szabadnap igen is kell. Egyébként a mérleg közelébe menni sem merek. Már visszaszedtem a múltkor akaratom ellenére  leadott 2kg-t és nagyon valószínűnek tartom, hogy társult hozzá még 1....legalább. Heti egy kilót ugyanolyan könnyű hízni, mint fogyni. Ha nem könnyebb. Mindegy már, vettem sok zöldséget, meg halat, meg csirkét, meg roppanós rozskenyeret, meg túrót aztán már csak meg kell főznöm és megennem. Az utóbbival biztos nem lesz gondom :)
Na megyek, rendbeszedem magam, aztán ágyikó, kis tévézés és nagyon remélem, hogy hamar el fogok aludni, mert 3.50-kor kelés...............................................................

2 comments: