Sunday, 3 March 2013

Csütörtök, péntek, szombat és ma :)

Sűrűbben kellene írnom, mert így nagyon egybefolynak a napok :)

Csütörtökön felsőtestre edzettem fekvőtámaszokkal, húzódzkodással, tolódzkodással, majd utána jóga pózokat gyakoroltam: fejenállás, varjútartás, háromszög póz meg ilyesmik. Átdolgoztatott rendesen meg az idő is eltelt vele.

Pénteken a kedvessel gyorsgyaloglásztunk az ő városában. Körbegyalogoltuk a golfpályát a tengerpart mentén és olyat csináltunk közbe, hogy futottunk az egyik villanypóznáig, utána gyaloglás a következőig, majd megint futás. Ez is jó volt, de a legjobb az volt benne, hogy vele voltam. Utána nemsokkal én mentem melózni, 4-11ig, ahol kidolgoztam a belem. Este lefeküdtem aludni, épen egészségesen

és szombat reggelre úgy ébredtem ,hogy a jobb oldalam iszonyatosan fáj!!!! Még levegőt venni is nehéz  volt, de túl sok időm nem volt nyavalyogni, mert mennem kellett dolgozni. Nagyon szenvedtem, de senki nem segített volna, vagy ajánlotta volna fel, hogy álljak be a drive thru-ba, ne hajolgassak, emelgessek a dining arean. 6 előtt tíz perccel már csak ültem....ennyit a csapatmunkáról :/ Utána kisebb vásárlás és busszal jöttem haza. Tehát akkor gondolhatjátok mennyire fájt. Én sose buszozok, főleg nem ebbe a csepp városba. Hazajöttem, vettem egy forró fürdőt, bevettem 2 szem fájdalomcsillapítót és sokkal jobban lettem. Utána még nekiálltam főzni, mézes-mustáros csirkemell, szójaszószos kínai pirított tésztával és zöldséggel. Rohadt jó lett :) Utána kényelmesen üldögéltünk kedvessel, néztük a Forrest Gumpot, én félig pizsamában, smink nélkül,kócosan, mikor az úrfi kitalálta, hogy ő úgy inna egy sört, menjünk el ide a sarokra a kocsmába. Elkészültem 5 perc alatt - ebbe öltözködés, smink is benne volt. Meglepődtünk, mert a csehóba szombatonként diszkó van :) Egy olyan szám volt amit ismertünk, arra táncoltunk is :) Jó volt. Nem a buli, hanem hogy máshol voltunk. Nem sokat maradtunk, 2 órát talán, de elég is volt. Öregek vagyunk mi már ehhez :)

Ma reggelre még mindig fáj az oldalam és ráadásként meg a baloldali orrlyukam el van dugulva. A baj nem jár egyedül, mi? Most melegvizes palackozom az oldalam, mert éjszakás leszek, és én biza nem fogok beteget jelenteni, nem engedhetem meg magamnak anyagilag, hogy itthon maradjak. Majd fájdalomcsillapítozom magam, meg esetleg magammal viszem a palackot. Jó lesz. De ami igazán bánt, hogy lenne időm most edzeni, és ilyenkor nem tudok......:(

No comments:

Post a Comment