Thursday, 21 March 2013

Elfojtott érzelmek, feszültség

amik ma felszabadultak....
Kicsit később ébredtem a tervezettnél, ráadásul nagyon éhesen. Jóga következett volna mára, de először el akartam napolni, mert nem éreztem úgy, hogy lelkiekben kész vagyok a gyakorlásra. Aztán mégis rávettem magam. Szépen végig vittem az összes gyakorlatot, koncentráltan, figyelve a légzésre. Ment is szépen minden, majd a legvégén a corpse (hulla) pózban meditáltam, és pár légzés után elkezdtek folyni a könnyeim. Először megijedtem, aztán hagytam, hogy follyanak.
Éreztem én már pár napja (nem csak kedd) óta, hogy feszült vagyok, stresszes, rémálmok is gyötörtek, de azt hittem csak fáradt vagyok. De több. Majd leírom, hogy mi bánt a lelkem mélyén. Nagyon bánt. És most már tudom, hogy mi az. Lehet holnap legyaloglok a tengerpartra, aztán kiabálok egy kicsit. Az mindig segít....

1 comment:

  1. Nagyon jó, hogy sikerült feldolgoznod :)

    ReplyDelete