Monday, 4 March 2013

Gyógytorna???

Tegnap kínomban, mert már semmi sem segített, nekiálltam jógázni, de persze csak óvatosan. Napüdvözlés 12x, mert állítólag ennyiszer kell. Az oldalam akkor még nem lett jobb, de az orrom csodák csodájára kidugult. Majd persze vissza, de hát nem várhatok csodát egy alkalomtól. Az éjszakai műszakot nagy nehezen kibírtam, volt már jobb műszakom is....

Ma reggelre az oldalamban már csak tompa fájdalmat érzek, az orrom meg dugulgat, néha ki, néha be :)
Jógáztam ismét, de most a napüdvözlések után még pózokat is gyakoroltam, triangle, bow, plaugh, bridge, shoulderstand, headstand. Kb. félóra mozgolódást jelentett, de elfáradtam a végére.

Most takarítok, mert már kell nagyon. Még hátra a háló, meg porszívózás, felmosás, utána egy újabb éjszakai műszak. Meg még egy, aztán vége.

No comments:

Post a Comment