Wednesday, 6 March 2013

Hayfever és reggeli jóga

azaz szénanátha. Igen ezem van nekem. Mert nem csak az orrom folyik, meg bedugul, hanem amint kiteszem a lábam az utcára, egyből taknyom-nyálam-könnyem egybefolyik. Ez megvan már pár éve, de sosem tulajdonítottam neki jelentőséget, azzal áltattam magam, hogy érzékeny vagyok a szélre, ami itt mindig fúj - fúúúj :) Olvasgattam, hogy mit lehet ez ellen tenni. Gyógyszerek, meg orrspray - ez tényleg segít, de bogyókat nem akarok szedni. Aztán majd meglátjuk. Ha nagyon nem bírom, akkor majd elmegyek a dokihoz.

Ma reggel egyébként jógáztam. A könyvemből csinálom a gyakorlatsorokat. Eléggé lefáraszt, főleg a hátamban (core) érzem, de megyeget, mégha csak millimétereket tudok előrébb vagy hátrébb hajolni, de akkor is. 

Most meg főzök egy jó kis vegyeszöldség levest :)



No comments:

Post a Comment