Tuesday, 5 March 2013

Terveim

2013-ra. Így 3 hónap elteltével már lettek is, eddig a túlélésre hajtottam :)

Szóval....sport, mozgás terén vannak terveim. Szeretném a jógát komolyan csinálni. És ha komolyan akarom csinálni, akkor az heti 5 gyakorlást jelent. Mert a könyvemben és itt is írják, hogy a jógát nem lehet csak csinálgatni. Rá kell kattani, gyakorolni és akkor menni fog. Még tinédzser koromban láttam egy filmet, amiben jógáztak, már akkor megtetszett és anyuéktól kaptam egy könyvet, abból gyakorolgattam. Van dvd-m is, meg ugye itt a youtube, ahol aztán dögivel vannak videók, és van a mostani könyvem, amit fillérekért túrtam.
Viszont, a jóga mellett szeretnék mást is csinálni. Ezért eleinte csak háromszor fogok jógázni, lesz még egy teljes testes saját súlyos edzésem is és egy kardió. Aztán meglátjuk mire futja az erőmből, időmből :)

ezt nagyon szeretném

és ezt is:)


2 comments:

  1. Sajna nekem csak álom marad az 5. Egyszer talán csinálok olyan hetet, mikor csak jógázom. Addig is 3 max, de néha csak 2. A második póz hamar meglesz. Az elsőhöz viszont nyitott csípő, nyitott váll és hajlékony hát is kell. Eléggé összetett. Próbálgattam múltkor, haj ól emlékszem, csak egyik kezemmel tudom fogni a lábam, ha háttal vagyok neki mint a képen.

    ReplyDelete
  2. Sajnos nekem sem 5, csak 3, mert akkor a többire mikor jutna időm :)

    ReplyDelete