Monday, 11 March 2013

ZWOW 18 variálva

Volt fél órám. Emlékeztem, hogy ez akkor annak idején tetszett, ma újra néztem (nem tudok linkelni), még most is tetszett, de egy kicsit változtattam rajta.

4 kör

  • 10 burpee karhajlítással
  • 10-10 fellépés székre
  • 15-15 láblendítés székfelett majd kitörés hátra
  • 10-10 plankban láb emel, mellhez húz
  • 10 tricepsz széken
Mindennel együtt pont 30 perc.

Egyébként jó kis napom volt. Szabadnap együtt a kedvessel, de nem lazsáltunk. Na jó, csak egy órácskát reggel :) De utána én kitakarítottam a nappalit, bútorok alatt is, a hálónkat is meg a fürdőt is. Ebédet csináltam, vacsit csináltam, MEGSZÜLETETT TESÓM MÁSODIK GYEREKE: SZOLNOKI BARBARA :) Boldogság, hogy jól vannak és szépek és egészségesek, szomorúság, hogy nem lehetek ott :(
Aztán 6 körül felmentünk a gyerkőcökkel filmet nézni és ki volt az első aki elaludt? Hát én :) Na de nemsoká egy jól megérdemelt pohár rosé, olvasgatás, tévézés és azt hiszem, mára ennyi tellett tőlem :)

No comments:

Post a Comment