Tuesday, 9 April 2013

Edzegetek

de nem viszem tulzasba sajnos, mert nincs energiam. Ha nem faradt vagyok, akkor beteg, vagy menstrualok, vagy faj a fogam, vagy ez igy mind egyszerre. Szombaton meloba sirdogaltam, hogy en ezt mar nem birom sokaig, hogy ket ember helyett kell dolgoznom. Erre az osszes manager beszart, hogy akkor most elmegyek. Mondtam nekik, hogy gondolkozom rajta, igen....
Edzes teren annyi van, hogy probalkozom az idombe beszoritani a dolgokat. Nincs mar kulon felsotest meg lab nap, hanem inkabb egesztestes edzeseket csinalok. Joga, pilates, sulyzozas, sajattestsulyos gyakszik.  Egyebkent nem lehetek rossz formaban, mert mikor meloba oltoztem at muszak utan es atletaban maszkaltam, akkor mindenki impressed volt a vallizmaimat vizsgalgatva, pedig be sem feszitettem :) Meg mi lenne ha meg rendszeresen edzenek????
Kozben irigykedem a csajokra, akik streetworkout talalkozora mennek, meg futoversenyekre, meg mindenre van idejuk. En meg csak egy kis nyomi piskota vagyok....:/

2 comments:

  1. Fel a fejjel TElány! Nekem meg munka nincs :(...

    Nem tudsz pár nap szabit kivenni töltődni????

    Vigyázz magadra!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KÉnyszerszabin vagyok tegnap óta. Itthon fetrengek lázasan, begyulladt nyirokcsomókkal, mandulával, torokkal. Orvos még nem látott, mert nincs időpont.....no comment. Enni csak folyékonyat tudok, de az is fájdalmas. Alszok, utána kicsit ébren, majd jön megint a láz, utána alvás....legalább pihenek, bár nem így szeretném.

      Delete