Wednesday, 3 April 2013

Ekezetek

nelkul fogok irni, mert az en gepemet valamifele virus lepte el,amit most irtunk. Addig meg kedves geperol fogok jelentkezni :) am[gz igz irn;k, ha nem figzeln;m minden bet]t hova =t0k le :):):):) szoval elore is bocs, ha mellegepelnek :)
Telnek a napok, nehezen, kinlodva most nekem. David hajtana az orvoshoz, mert szerinte valami vitamin hianyom van,aztan vizsgaltassam ki magam. Aztan a vegen lehet igaza van. Nem igazan vagyok elememben, minden szaron felkapom a vizet es amint vizszintesbe  helyezkedik a testem, egybol alszok el. Az etvagyam meg mint egy lonak.
Mara legalabb a nap is kisutott. Kimentunk kerteszkedni es mit lattak a szemeim???? Hat ezt:
fejemet nem nezni :)

Ezek utan gyors bementem atoltozni, es nyomtan egy kis garden traininget :) fekvo, meg vizszintes huzas, lepcsozes,setalos kitores, majd kardionak meg rollereztem is a skacokkal. De ez a rud halaljo, de nagyon nehez....
Tehat ezek vannak velem. Kicsit fogyoznom kellene, kicsit tobbet edzenem, kicsit osszeszedettebnek lennem minden teren, mert most ugy erzem, hogy kicsusztak a kezem kozul a dolgok. Lehet csak tavaszi faradtsag, vagyis teli, mert azert most volt vagy 5 honap tel, semmi napsutes a mokuskerek meg porgott azert ezerrel. Na de jon a jo ido, latjatok, hogy ma felho is alig volt az egen, remelem igy is marad. Majustol jobb munkabeosztas, nem lesz kesoi ejszakazas, meg este 11kor vegzes, masnap reggel 6kor kezdes. Anyagilag is jobb lesz a dolog, meg ugy mindenhogy :) Bizakodom, hogy ez csak egy atmeneti allapot es visszater az eletkedvem az erommel egyutt :)

No comments:

Post a Comment