Monday, 22 April 2013

Hazajött

tegnap a kedves. Az ő javaslatára beültünk egy étterembe egy-két pohár italra. Kb. egy órán keresztül beszélgettünk a semmiről, majd felém fordult és mondta, hogy nem akar elveszíteni, mert nagyon szeret, jobban, mint eddig akárkit. Majd könnyekben törtünk ki és mondtam neki, hogy én is nagyon szeretem, de rohadt nehéz így, hogy valami mindig van. És ez volt az utolsó esélye. Többet nem lehetek a második az ex javára. És ezt vagy elfogadja vagy jobb, ha már most befejezzük. Megígérte, hogy többet ilyen nem lesz. Bízok benne, szeretem nagyon és úgy érzem,  hogy megtaláltam benne a lelkitársam....

Tegnap nem edzettem, dolgoztam egész nap, 4km gyaloglás volt, de ez szinte már napi rutinnak számít.

Mára volt

20/10 - 6 kör


  • jumping jack
  • guggolában ugrás 180 fokos fordulással
  • helyben futás magastérdemeléssel
  • burpee
  • mountin climber
  • guggolásból felugrás
A végére éreztem, hogy rég volt már ilyen, lihegtem is rendesen :) Már volt 2km reggeli bemelegítő gyaloglás, hátra még 4. 

Volt 2 nap tavasz, most újra tél, jaj de jó................

No comments:

Post a Comment