Friday, 19 April 2013

Sikeresen

átittam magam a névnapomból a szülinapomban. Úgy látszik, hogy ebből már hagyomány lesz. Volt nevetés, éneklés, táncolás, sírás. Szóval minden a helyén volt. Reggel még részeg voltam mikor ébredtem, így az edzés kizárva. Mentem utána nemsokkal dolgozni. Jó volt, mert addigra már kezdtem kijózanodni, így melóba már másnaposan (aznaposan) érkeztem. De nem volt gond, ittam sok vizet, de azért nem voltam a helyzet magaslatán. Itthon jól bekajáltam, sütit is ettem mermérne?
Kedves elment a hétvégére. Próbálok nem ideges lenni, meg nem bosszankodni, de nehéz. Egyébként édi volt tegnap, mert jött este és hát ugye tudja, hogy nem oké számomra a szitu. Totál kimértek voltunk egymással, főleg én vele. Kívántam neki , hogy legyen egy borzasztó hétvégéje, szar kaja, veszekedés az ex feleséggel és idegesítőek legyenek a gyerekek. Mosolygott. Mondtam neki ,hogy ne vigyorogjon, mert beverek neki egyet...Aztán alig várta, hogy éjfél legyen, hogy ide adhassa az ajándékot. Kaptam tőle egy Deep Purple 3 cd-ből álló válogatást meg a Breaking Dawn második részét dvd-n. Nagyon szupi ajándékok, örültem neki nagyon, És hát persze, hogy hajnal egykor kocc hangerőn hallgattuk a Smoke on the watert. Ugyanmár, kitérdekel 2dl vodka után, hogy mit gondolnak a szomszédok? Végeredményképp nem volt rossz este....csak én épp máshogyan szerettem volna eltölteni. Sebaj.
Ja, és több szülinapom nem lesz. 29 éves maradok mostmár mindörökké és punktum :D

No comments:

Post a Comment