Thursday, 18 April 2013

Tegnap

jógával kezdtem a napot, ami rohadtul lefárasztott,de jól esett és néhány  pózban mintha fejlődést észleltem is volna. Mintha kicsit előrébb tudnék hajolni, vagy hátrébb. Ennek azért örültem, mégha a végére úgyis éreztem magam, mint egy kifacsart citrom :)

Mára az elliptic trainer volt soron. 30 perc, 5 perc bemelegítés az elején, 23 perc intervallozás és 2 perc levezetés a végén. Jól megizzasztottam magam. Hiányzott az az érzés, mikor az izzadság folyik lefele a hátamon és a mellkasomon :)

Amúgy meg tudjátok van nekem a pasim. Elvált, 3 gyerekes családapa. Csakhogy ne legyen túl egyszerű azért a helyzet. És az van, hogy még fél éve a középső kisfiút fiatalkori idiopatikus artirisszel diagnosztizálták. Kapott injekciót, gyógyszereket, rendszeresen jár fizioterápiára meg gyógytornára. Múlt héten voltak 6 hónapos felülvizsgálaton, ahol megállapították, hogy további kezelésre nem szorul, vagyis gyógyultnak tekinthető. Jó hír, mindenki örül, nemde? És akkor a csavar.....Még 2 hónapja bejelentkeztek egy konferenciára, hogy többet megtudjanak a betegségről, meg ilyenek. Amivel nem is lenne gond, csak annyi, hogy ez a dolog 2 nap, 3 éjszaka és megy az egész család. Ő, a gyerekek, meg az ex........A szülinapomon. Szerintetek????? És ő meg nem érti, hogy én miért akadtam ki???? Azért, mert a szülinapomon van? Nem, ez csak mellékes, hogy az idén sem leszünk együtt. Maga a szitu gáz.....beszéltem több elvált szülővel, ismerek párat, és mindegyik azt mondta, hogy ők ilyet nem csinálnának. Az egyik apa, aki egyébként jó apa, csak annyit mondott: for God sake, google it! De nem? Ti hogy éreznétek az én helyemben? Én most rohadt szarul, ami biztos nem fog változni. Nem félek, hogy újra összejönnek, vagy lesz valami köztük, de könyörgöm. 3 éve külön vannak. Jacob-nak van ez a baj, ami már nincs is. Hetente beszéltek az orvossal. Minek ez az egész felhajtás? Túl sok a kérdőjel...

Szóval ilyenek vannak. Ma van a névnapom, holnap a szülinapom. Jó lesz ez, na :)

2 comments:

  1. Sok boldog névnapot és szülinapot kívánok! :)

    ReplyDelete