Tuesday, 16 April 2013

Túléltem

egy újabb mandulagyulladást. És ez nálam tényleg túlélés, mert nekem nem csak úgy  begyullad és beteg leszek, hanem napokig láz, szájzár...tavaly kórházba is vittek, mert félő volt, hogy reggelre megfulladok...most időben elkezdtem az antibiotikumot, így erre nem került sor szerencsére. Öt nap "táppénz", ágybanfekvés, alvás, -2kg fogyás - csak hogy valami pozitívuma is legyen a dolognak.
Tegnap már dolgoztam, amihez társult 4km gyaloglás, elég is volt, azért több, mint egy hét tespedés után ennyit is megéreztem. De ma már adni akartam az izmaimnak egy keveset, csak hogy tudjam, még mindig megvannak. Gyors félórás átmozgatás:

3x8 fekvőtámasz
3x8 börtöntricepsz
3x8 prisoner get up
3x8 v-ups
3x8 csipőfeltolás
3x8 guggolás
3x8 kitörés hátra (mindkét láb)
3x8 egylábas felhúzás (mindkét láb)
a legvégére meg egy kis vádlizás

Szerintem holnapra érezni fogom :)
Még hátra megint 4km gyaloglás meg egy kis munka.

Költözés in progress :) Már a könyveim és a könyvespolcom átkerültek hozzá, meg egy sarokpolc is. Így szép lassacskán menni fog ez. Annyival egyszerűbb most a helyzet, hogy csak 10km-t kell menni, nem ötvenet, mint a múltkor. Kicsit félek, mert közel 2 éve élek már egyedül és totál hozzászoktam a függetlenséghez, de majd összerázódunk, gondolom én :) Most előttem egy borzasztó hétvége, majd írok róla, hogy miért, egyelőre annyit, hogy egy újabb szülinapomat fogom egyedül tölteni yay............

Az időjárásról akartam még annyit, hogy 2 napja olyan szél van, hogy félek kimenni. Tegnap is hálát adtam az égnek, hogy jól telipakolt táskával indultam útnak, különben elvitt volna a szél. Meg még az is jó, hogy ilyen bohóc sapim van, amit meg lehet kötni, így nem fújja le a fejemről a szél. Egyébként enyhe, napos idő. Csak ez a kibeba...tt szél ne lenne.

No comments:

Post a Comment