Wednesday, 15 May 2013

Álmodtam

még a napokban egy vicceset, mégpedig azt, hogy lefutottam a Manchester maratont :) Jót nevettem reggel, mert az utolsó futásom január 9én volt, tehát nemhogy a  maraton, de még 5km futás is feladná most nekem.
Írtam, hogy lábnapot terveztem mára, de aztán eszembe jutott az álmom és inkább elmentem egy kicsit szaladgálni. Borzasztóan ment, 4km 28 perc alatt, belesétálva, lassan, lihegve...úúúú, nyomorúságos...ahhoz képest, hogy tavaly már milyen jól ment, rettentően visszafejlődtem. Pedig szeretek futni, csak a hideg és a szél engem mindig hátráltat. Az eső az annyira nem, azzal elvagyok :) So, futás újra a porondon :)

3 comments:

  1. Ez vicci, hogy ami másnak visszafejlődés, nekem az a csúcs! :D LOL, hajrá hajrá :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mindig magunkhoz merve kell merni a valtozast :)

      Delete
    2. Mindig magunkhoz merve kell merni a valtozast :)

      Delete