Saturday, 25 May 2013

Awesomeness :D

Egész nap melóba, az utolsó másfél órámat ráadásul elcseszték a kedves kollégák, azt hittem hozzájuk vágom a tálcát aztán csak úgy lelépek, angolosan. De kell a money, nem tehetem meg, így nyelek, nyelek. Kedves értem jött a gyerekekkel, vásároltunk egy keveset, aztán haza, kaja, ez volt 7 óra körül, már olyan éhes voltam, azt hittem kilyukad a gyomrom. Kettőkor ebédeltem, meg mikor végeztem hatkor, akkor egy táskám mélyén lapuló almát ettem. Na mindegy, utána tévéztünk (Titanic:)), én meg elkezdtem nyújtani, mert fájt a derekam. Gondoltam nem lesz ez így jó, felmentem az emeletre, és jógáztam egyet. A végén, gondoltam megpróbálom varjútartásból felnyomni magam kezenállásba. Először nem ment, másodjára elfingtam magam az erőlködéstől :D:D, harmadjára viszont sikerült!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jjééééééééééééééééééééééjééééééééééééééééééééééjéééééééééééééééé, így ujjongtam, leszaladtam, megmutattam Davidnek és a nagylágynak, örültünk együtt, majd megmutattam Jacobnak is, vele is örültem. És még most is örülök, fülig ér a szááááááááááááááám!!!!! Eddig meg sem próbáltam ,mert úgy gondoltam, hogy nekem ez úgysem menne, aztán mégis. Annyira jóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment