Tuesday, 21 May 2013

Össze kell szednem magam

mert amit múlt héten edzés gyanánt produkáltam az vajmi kevés volt. Volt egy ugrálóköteles valami, 4km futás meg egy jóga. A többi napon meg halál, mert i'm too tired. Teljes munkaidőben dolgozás, utazás - még ha csak napi 2x15 perc, akkor is - "család", házimunka....tudom, arra van ideje az embernek amire akar, de ha még időt szorítanék is, energiám akkor sem marad. Na meg a kajálás......összevissza eszek mindent, vannak napok, mikor csak jó kaját, de van mikor bármit. Meg az alvás. Régen 8 órákat aludtam, ami elég is volt, de mostanában 5, ha jó vagyok, akkor 6 órát alszok, ami nekem nem lópikula. Hiába fekszek le időben, még legalább egy órát vakarózok az ágyban, reggel fáradtan ébredek és egész nap nem vagyok önmagam.....
De mára ebből elegem lett. Hazajöttem, ittam egy kávét, kiteregettem, aztán lefutottam 5km-t 30 perc alatt. NAGYON JÓ VOLT!!!!
Vissza akarom kapni a régi önmagam, mikor csinos voltam, jókedvű, boldog és kipihent. Ebből most csak a boldogság van ,de az nagyon :) A szerelem nagyon jóóóóóóóóóóó :)
Most megyek, még van egy tennivalóm, aztán meg pihi és ha még nem is alszok, akkor is csak chill out :)

No comments:

Post a Comment