Friday, 14 June 2013

Június 14.

Elmúló félben van már a lábamról a szemölcs. Jó tanács, kezeljétek egyből! Ennek örömére el is mentem futni, pedig az időjárás nagyon ellenem akart tenni, de nem adtam magam, mert már péntek van és még egy kilóméter sem volt a lábamban. Lefutottam az 5km-es köröm, majd a lépcsőnél 10x fel kettesével, lefele szalad  - popsiformálás reményében, a korlátnál pedig vízszintes húzás, asszem 20, de lehet 21 a szép hátért és karokért :)
Tegnap jógáztam egyébként, napüdvözlet 12x, utána pedig az olyan ászánákat gyakoroltam, amikhez inkább erő kell, nem pedig hajlékonyság.
Egyébként rendkívül jól hozom a tökéletes feleség háziasszony szerepét. Tegnap is meg ma is egész nap mostam, főztem, takarítottam. Mostanra csak a vasalás maradt, amit nagyon nem szeretek, de majd tévézés közben megcsinálom nagy kínkeservesen :)
Amúgy sikerült jól megbántani a kedvesem tegnap. A szuperhősökről beszélgettünk, hogy melyik mennyire szuper, meg népszerű. És mondtam neki, hogy az én kedvencem, meg szerintem sok nőé Captain America, mert hogy ő olyan hősszerelmes, romantikus alkat, nem pedig egy nőcsábász, rosszfiú. Erre mondja ő, hogy hát ő is ilyen. Én meg felnevettem ,hogy ugyan már honey, szerinted kinek az álma egy elvált, 3 gyerekes férfi. Nem sértésből mondtam én, de úgy esett. Persze azért kiengeszteltem utána, de ezentúl inkább elszámolok 10-ig mielőtt véleményt nyílvánítok a szuperhősökről :D
Holnap már újra meló, jaj de nem akarom, de nem akarom......

No comments:

Post a Comment