Saturday, 15 June 2013

Június 15. Szombat

A munkahelyem kész vicc, a munkatársaim pedig röhejesek. Ezt ma el is mondtam nekik. Megsértődtek? Lesz@rom...Annyi jó történt, hogy az egyik kolleginám megdícsérte a lábaimat. Állítása szerint még nem látott ilyen jókat, sportos, izmos :) örültem neki, főleg azért, mert ő is elég csinoska, habár még csak 17 éves.  De talán ő az egyetlen aki sportol, meg próbál egészségesen kajálni. Na jó, van még egy. Így hárman vagyunk jó csajok :D
Hazajöttem, futni akartam, de viharosra állt az idő már megint, nem mertem elindulni. Azért csaptam egy jó kis itthoni HIIT-et :)

50/10 - 2 kör

  • helybenfutás
  • székre fellépés jobb lábbal
  • helybenfutás
  • székre fellépés bal lábbal
  • helybenfutás
  • fekvőtámasz az asztalra hajolva
  • helybenfutás
  • oldalfekvésben csípőfeltolás jobb
  • helybenfutás
  • oldalfekvésben csípőfeltolás bal
Elég jó kis edzés lett, de legközelebb asszem mehet 3 kör is :)

Kaját porcióztam, mosogattam, porszívóztam, zuhanyoztam, ettem, teregettem, most meg már pihenés van. Dave mindjárt itthon, én meg már pizsiben, köntösben. De még valahogy nem vagyok álmos :)

No comments:

Post a Comment