Saturday, 29 June 2013

Június 29.

Jo regen nem irtam mar megint, a laptopom megint kinlodik, Dave geperol meg nem szeretek irni.

Szerda: joga + 55 guggolas
Csutortok: joga + 60 guggolas
Pentek: pihi-tervezett

Ma meg izgalmakkal teli napom volt. Reggel a buszomnak meg kellett allnia, mert egy kis birka setalt az uton. Mosolyt csalt az arcomra a cuki barika :) Meloztam 8tol, voltak sokan, szerintem Berwickbol mindenki hozzank jott kajalni. Jo is volt minden, mignem 3 korul  olyan faszan sikerult elvagni a huvelykujjam az egyik szekrenybe, hogy majdnem elajultam :) pedig nem vagyok egy kenyes fajta, meg annyira a ver sem visel meg, de ez most rohadtul fajt... fel oraval hamarabb is vegeztem, aztan ahogy hazaertem egybol agynak estem. Nemreg keltem fel. Most pedig tervezek egy kis sun salutation-t meg a 65 guggolast. Holnap nem dolgozok, na nem a "baleset" miatt, hanem mert szabadnapot kaptam. Futast tervezek. Vagyis futas lesz. Ha esik, ha fuj, ha dorog, en mar pedig futni fogok :)

No comments:

Post a Comment