Saturday, 8 June 2013

Június 8.

Sajnos az alvás elmaradást még nem sikerült behoznom, mert mikor szabanaposak voltunk itt voltak a gyerekek és a kicsinek valami baja volt, este óránként felkelt, hőemelkedése volt, de nem fájlalta semmilyét csak sírt. Senki nem aludt, de a legjópofább a középső gyerek volt, aki Alfieval alszik egy szobában. Olyan hajnal 3 körül, egy újabb nyöszörgésnél megszólalt, hogy: az isten szerelmére Alfie, maradj már csendben :) Áthoztuk a mi szobánba, lázcsillapítottunk, kérdezgettük, hogy mi a baj, fázol? meleged van? éhes vagy? szomjas vagy? rosszat álmodtál? pisi? kaka? fáj valahol? Mindenre nem volt a válasz, a végén annyit mondott, hogy nem tudom, csak sírok.....Orvos szerint meg van fázva, ne menjen bölcsibe, majd jobban lesz.....
Azért csütörtökön elmentem futni, 7km-t. Az idei év eddigi leghosszab futása, jipijájé :D
Ma meg reggel jógáztam, délután meg silent killer, mert láttam, hogy Verocánál izomlázat okozott, nekem meg az most hiányzik egy kicsit :). Annyit variáltam rajta, hogy az utolsó guggolás helyett fekvőztem. Jó volt, jó lesz.
Éjszakás vagyok most 4 napot, nem voltam már ezer éve, azt hittem már elfeledkeztek rólam, de nem a csudába :D Semmi kedvem, ráadásul ma szombat,várhatjuk a részeg disznókat hajnalban.......
Na megyek, vacsizok egy kis német korianderes kolbászt mustárral és paradicsommal. Naaaaaaaaaagyyyyyyyonnnnnnnnnnnn finom! :)

No comments:

Post a Comment