Thursday, 11 July 2013

Július 11. Csütörtök

Meg akarok felelni mindenkinek. A munkehelyen, nem hiszitek el, de legalább másfélszer annyit dolgozok, mint a többiek. Soha nem lazsálok, extra műszakokat vállalok be, segítek ahol tudok. Itthon meg főzök, mosok, takarítok, mosolygok, kedves vagyok, játszok a gyerekekkel, jó hallgatótársa vagyok a páromnak, közben meg bennem vannak kimondatlan dolgok. Hogy én mikor jövök? ÉN!!!!! Mikor jövök?????? Nekem mikor segítenek a melóban, mikor értékelik, hogy na, Andrea, az igen, legalább ő dolgozok. Itthon meg, hogy hé bébi? Jól vagy amúgy? És nem jut időm magamra, és fáradt vagyok és magam akarok lenni, hogy azt tudjam csinálni, amit akarok. Végre egyszer azt akarom, hogy ÉN legyek az első. Eddigi életemben mindig csak adtam és adtam és sosem kaptam vissza. Talán ha eltűnnék észrevennék?????
Amúgy napüdvözletek, 10 fekvőtámasz, pár húzódzkodás, 110 guggolás. 

2 comments:

  1. Kell, hogy néha lesz@rj mindent és mindenkit és TE legyél az első!!!!
    De ezt Neked kell erőltetni, mert senki nem fogja önszántából felajánlani.... TUDOM.

    Ölelés! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi az ölelést! :) Egy gond van csak, a fene jó szívem :)

      Delete