Wednesday, 17 July 2013

Július 17. szerda

Hétfő (is) kimaradt edzésbe, a legforgalmasabb napunk volt ever, este 9re értem haza, reggel meg 8ra már mentem is vissza. Utána meg mikor hazaértem gondoltam ledőlök félórára. Aham. 2 órát aludtam egyhuzamban, utána meg csak kóvályogtam, de este ugyanúgy lefeküdtem időben és aludtam is 10 percen belül.
Ma lett új hajam, jipijájé, kellett már nagyon, végre újra önmagam vagyok :) Meg volt azért jóga, mert nem csak az izmaimon éreztem, hogy be vannak állva, hanem a csontjaimban is. A végére totál "kilazultam" most meg már be van dagadva a torkom, egyik percről a másikra. Én nem értem ezt. Ennek csak az lesz a vége, hogy ki kell vetetni a manduláimat, mert ez nem állapot!!!

4 comments:

  1. Replies
    1. Majd mutatok, ha vállalható fejem lesz, jelenleg nem az :)

      Delete
  2. Így-így :D Meglesem, hátha face-n fent van :)

    ReplyDelete