Friday, 19 July 2013

Július 19. péntek

Ma vagyunk másfél évesek drágaságommal. Tegnap megünnepeltük, már amennyire tőlem tellett :/ Szerda este totál kikészülve feküdtem le, hőemelkedés, izomgörcsök. 10 órát aludtam egyhuzamban. Reggel semmihez nem volt kedvem, de mivel Davidel egyszerre voltunk szabadnaposak, ami nagyon-nagyon ritka,így összeszedtem magam, bevettem egy csomó vitamint, meg megettem egy kosárnyi gyümit, mást nem is kívántam, aztán délután vásárolgattunk, gazdagabb lettem egy magastalpú szandával meg egy felsővel, meg szegényebb soksok poundsal :) utána meg csak kint ültünk egészen este 11ig a kertben, szomszédoltunk, iszogattunk, bár én nagyon keveset :) Ma reggel meg nem mentem dolgozni, beteget jelentettem. Úgy voltam vele, hogy a faszomat érdekli, eddig mindig mentem, még mikor elvágtam az ujjam, akkor is bevállaltam extra műszakot, de most nekem pihenni kell és kész. Azért itthon takarítgattam, de nap részét feküdve töltöttem, a napon, mert süt, nagyon süt és ez nagyon jó és nagyon ritka és ki akarom élvezni minden percét. És szívem szerint holnap sem mennék dolgozni, de annyira azért nem vagyok beteg (szerencsére). Amúgy meg szép vagyok és csinos :D:D:D:D:D

No comments:

Post a Comment