Monday, 8 July 2013

Július 7. Vasárnap

Egy jót kirándultunk a gyerekekkel az East Links nevezetű családi parkba. Gyönyörű napsütéses időt fogtunk ki. A kezdeti nehézségek ellenére - melyik gyerek mit akar és mikor és hol - fantasztikus napunk volt, sok mókával, kacagással és mozgással :) Nekem legjobban a go-kart jött be:
Az összes gyereket leelőztem :):):)

És a trambulin, amin simán lenyomtam egy félórás kardióedzést zárás előtt, mikor már alig voltak :)
Kellene egy ilyen itthonra:)

Volt még 4 személyes bicikli, amit Davidel ketten tekertünk körbe a parkon, elöl két gyerek, hátul egy utánfutó, benne még egy gyerek. Meg volt szellemkastély vagy mi, na az annyira nem tetszett, mert ilyen drótkötélen kellett felmenni a tetejébe és ha lefele néztél, márpedig lefele kellett, különben a lábad beleakadt a drótba, akkor láttam, hogy milyen magasan vagyunk, ami egy tériszonyosnak nem olyan jó. De túléltem, bár remegtem a végére. 
De mégis az volt a jó, hogy együtt voltunk egész nap :)
A kis "mostoha"családom :)


1 comment: