Wednesday, 3 July 2013

Július 3. Szerda

Ez a franya futas sehogy sem akar osszejonni :/ Vasarnap bevallaltam egy extra muszakot, hetfon sirva jottem haza melobol, tegnap meg olyan faradt voltam, hogy elaludtam a karosszekben, ma meg esett az eso. Mar nem, de mar meg edzettem, hulye azert meg nem vagyok :)

Szoval mara volt kezdesnek napudvozletek, majd köredzés - 3 kör:

  • 20 mountin climber
  • 10 fekvo
  • 10 burpee
  • 10 prisoner get up
  • 20 guggolasbol felugras
  • 10 tricpesz szeken
majd 70 guggolas. Utana jogapozok gyakorlasa, de semmi forditott, mert nocis napjaim vannak. De volt hid, hal, galamb, elorehajlas, hatrahajlas, haromszog poz, spinal twist. Majd ujra napudvozletek levezeteskepp. 
Jo volt nagyon, kb. 45 percet "elszorakaztam" :)
Vacsira csinaltam mezes-mustaros csirket. 1kg pipimellhez 2 kanal mez, 1 kanal szemes mustar, 1 kanal dijoni mustar, so, bors. 2 adag nekunk, igy holnap nem kell foznom szerencsere, mindketten keson vegzunk. 
Early night tonight again i think....

No comments:

Post a Comment