Monday, 5 August 2013

Augusztus 5. hétfo

Mocskos bunosnek erzem magam, mert saját elképzelésemhez képest rohadt keveset edzem. De egyszeruen nincs idom, nincs energiám. És ez nem kifogás, mert nagyon szeretnék,de leírom, hogy megy egy napom:

Az esetek nagy tobbségében 11-7ig dolgozom. Ami azt jelenti, hogy már 10kor el kell indulnom, és 8ig nem érek haza. És ezt csinálom most például már 11 napja. Akárhogy is nézzuk, ez 10 óra a napomból. És szeretek 8 órát aludni. Vagy legalább hetet. A gyerekek heti 3x vagy 4x a mi társaságunkat élvezik, és igénylik is, mi meg nem akarunk olyanok lenni, hogy berakunk nekik egy dvd-t aztán nesze,hanem ténylegesen foglakozunk veluk Így próbálok beszuszakolni heti legalább 3 edzést, de nem érzem elégnek.És nem azért akarok edzeni, mert kell, hanem mert akarok,mert szeretem. Szeretem a jógát, szeretem a HIIT edzéseket és futni is szeretek. Szeretnék erosodni, fejlodni, gyorsabban futni, alkar állni. Az alakommal meg vagyok elégedve, nem érzem ,hogy fogynom kellene, bár kis feszesítés sosem árt :) igyekszem-igyekszem, és a heti 3 edzést azért 100%-osan csinálom, de szeretnem tobbszor :)

Ez a kép tegnap játszás kozben:
Alfie extra cuki, nekem meg jók a lábaim rajta :)

Ez meg asszem szombaton:

leggingsbe nekem is jó fenekem van :)

Ennyit máról, holnap szabadnapos vagyok, utána 2 nap meló majd a hétvégére lemegyunk Dave szuleihez Liverpoolba. Alig várom :)

No comments:

Post a Comment