Friday, 23 August 2013

Életem első futóversenye

Vagyis életünk elsője, mert Vele futottam öfkorz :) Helyi megmozdulás, név szerint Twilight fun run, 5km. Nekem 28 perc 40 mp, neki 28 perc 30 mp. A végén beelőzött a kis piszok, de nagyon büszke vagyok ám rá, meg magamra is, mert mondhatjuk azt is, hogy totál felkészületlenül mentük. Nagyon nagy boldogság, életem legjobb ideje. A szervezés szupi volt, büfével a végén. Mindenki nagyon kedves. Hányszor írtam már le azt, hogy nagyon? Nagyon sokszor :)
Indulás előtt

Megcsináltuk :)


2 comments:

  1. Nagyon jók vagytok :):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi köszi itt is! Sorszámok falra felragasztva, medálok jól látható helyen :) Talán felhívom a helyi rádiót is, hogy elmondjam nekik ezt a fantasztikus sikert :)
      Buzzing :D

      Delete