Friday, 25 October 2013

25. Október, péntek

Ma csak 6 órát voltam munkába(utazással 8),de úgy érzem magam,mintha legalább 10 órát lettem volna ott. Még szerencse,hogy reggel edzettem,nem estére hagytam. Fél óra taposàs az elliptic traineren,de szerintem én többet nem is tudnék elviselni,mert elunnàm azagyam. Ezért is,meg persze a jobb eredményért,hatásosságért csinàlom intervallokba. 2 és 1 perces szakaszok váltják egymást. Awesome:) leizzaszt,lefáraszt meg szeretem is. Valamelyik nap munkatársaim valami rágós-nyúlós-édes lónyállal kínáltak. Visszautasítottam természetesen-már gyerekként sem szerettem az ilyeneket,fúj tutti-frutti-és mondtam nekik,hogy kösz,nem szeretem,meg amúgy is diétàzok. Elsö reakció az volt,hogy minek,hiszen vékony vagy. Erre azt feleltem,hoy mert nem érzem jól magam a börömben. Második meg az,hoy milyen diétát csinàlok. Erre azt feleltem,hogy semmi különös,mert eddig is egészségesen ettem (tk. cuccok,basmati rizs,zab,sok zöldség,csirke,pulyka,hal),csak kicsit elsokalltam a mennyiséggel és kevesebbet edzettem,ezért visszavettem az adagokból, nincs esti kesunat,meg humusz és próbálok heti 5x edzeni. És ilyenkor helyeselnek,hogy igen,így kéne mindenkinek,majd kajaszünetben bevernek kb. 1200 kalóriát,ugye egy burger,sült krumpli,kóla meg egy cookie ami már magában 545 kcal!!!!! Én meg eszem a tk. zsömlés szendvicsemet,iszom a vizet,meg lenyomok utána még egy joghurtot. Én is jól lakok,ök is,de vajon ki jár jobban? Ne értsetek félre,van mikor én is ott eszek,de akkor is maradok a grill csirkés wrap-nél. Az egyik csaj 31 éves,10 percre lakik a melótól,de mire beér úgy fújtat,mint egy mittomén. A másik 23 éves,szép arcú làny,de minden baja van,nagyon kövér,biceg,alig talàl magára ruhát,de chicken legendet nem adja. Ést azt hiszi az jó,mert csirke. Hiába magyarázom neki,hogy okés,hogy csirke,de deep fried,tele van zsírral. Nem érti,nem érdekli nem tudom,pedig mindig siránkozik,hogy le akar fogyni. De én már nem fárasztom magam. Egyenek amit akarnak,legyenek 90 kilósak,ziháljanak. Engem meg irigyeljenek,mert azt teszik,nem nagyképüségböl mondom,csak néha már zavar.....na megyek,teregetek:)

No comments:

Post a Comment